新しい投稿

検索

お知らせ
· 2024年10月15日

HealthShare Unified Care Record Fundamentals – Virtual November 4-8, 2024 - Registration space available

HealthShare Unified Care Record Fundamentals – Virtual* November 4-8, 2024

*Please review the important prerequisite requirements for this class prior to  registering.

• Learn the architecture, configuration, and management of HealthShare Unified Care Record.
  • This 5-day course teaches HealthShare Unified Care Record users and integrators the HealthShare Unified Care Record architecture and administration tasks.
  • The course also includes how to install HealthShare Unified Care Record.
  • This course is intended for HealthShare Unified Care Record developers, integrators, administrators and managers.
  • This course is applicable for users of Unified Care Record.

SELF REGISTER HERE

ディスカッション (0)1
続けるにはログインするか新規登録を行ってください
ディスカッション (2)2
続けるにはログインするか新規登録を行ってください
ディスカッション (1)1
続けるにはログインするか新規登録を行ってください
記事
· 2024年10月15日 8m read

Accessibilité de la base de données IRIS avec ODBC ou JDBC à l'aide de Python

Problèmes de chaînes

J'utilise Python pour accéder aux bases de données IRIS avec JDBC (ou ODBC). Je veux récupérer les données dans pandas dataframe pour manipuler les données et créer des graphiques à partir de celles-ci. Lors de l'utilisation de JDBC, j'ai rencontré un problème avec la gestion des chaînes. Cet article est destiné à aider les personnes qui ont les mêmes problèmes. S'il existe un moyen plus simple de résoudre ce problème, faites-le moi savoir dans les commentaires !

ディスカッション (0)2
続けるにはログインするか新規登録を行ってください
記事
· 2024年10月14日 15m read

SourceControlを用いた自動ソースチェックツールについて

開発者の皆様はじめまして。
私からはIRISのソースコントロール機能を用いたソースの自動チェック機能のご紹介をしたいと思います。
チーム開発では、ソースの可読性や実装方法等がある程度統一されるようにコーディング規約を作成すると思います。
しかし、メンバーの入れ替わりでコーディング規約の説明をしていても徹底されないことが起こることも少なくありません。
なので、ソースコントロールを使用してコンパイル時に自動的にチェックするようにしました。
IRIS内で完結させるメリットとして、エラーチェックだけでなくチェック後にエラーがなければコンパイルまで自動で行えること、
%Dictionary.ClassDefinition(クラス定義)を使用できるので、チェッククラスを作成しやすいこと等があげられます。

目次

ディスカッション (0)1
続けるにはログインするか新規登録を行ってください